Przedszkole Miejskie nr 15 w Lubinie
59-300 Lubin
ul. Orla 75
Tel: (76) 724-94-56
Tel: 663 271 197
Tel: 792 232 489 - oddziały ul. Sowia 7
-
Statystyki
- Odwiedziny: 983084
- Do końca roku: 246 dni
- Do wakacji: 53 dni
-
Kartka z kalendarza
Ramowy rozkład dnia.
DZIECI 3- 4 LETNIE
600 – 800 Schodzenie się dzieci do przedszkola: czynności opiekuńcze i organizacyjne; zabawy dowolne służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Ćwiczenia ogólnorozwojowe: wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela /praca z małą grupą dzieci/; zabawy integracyjne;
800 – 815 Ćwiczenia ortofoniczne zabawy ruchowe.
815 – 830 Przygotowanie do śniadania: czynności porządkowe, zabiegi higieniczne oraz czynności samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania.
830- 900 Śniadanie: wdrażanie zasad kulturalnego spożywania posiłków oraz poznawanie wartości zdrowego odżywiania.
900– 920 Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć programowych: realizacja zadań wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego, obejmującego realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego (zabawy ruchowe, muzyczno-ruchowe).
920– 950 Zabawy dowolne dzieci i spontaniczne organizowane przy niewielkim udziale nauczyciela. Inne przedsięwzięcia i zadania wspierające rozwój dziecka.
950 - 1050 Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego. W razie niepogody zajęcia i zabawy w sali.
1050 – 1100 Przygotowanie do obiadu (zupa): zabiegi higieniczne i czynności samoobsługowe.
1100 - 1130 Obiad (zupa).
1200 – 1315
- 3 – latki Odpoczynek poobiedni: leżakowanie – czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
- 4 – latki Odpoczynek poobiedni: słuchanie bajek, zabawy i ćwiczenia relaksacyjne
w sali lub na świeżym powietrzu. Zabawy dowolne dzieci oraz organizowane przy niewielkim udziale nauczyciela. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela /praca z małą grupą dzieci/. Zabawy na świeżym powietrzu (zabawy ruchowe lub muzyczno-ruchowe).
1315- 1330 Przygotowanie do obiadu (II danie): czynności samoobsługowe, zabawa ruchowa, zabiegi higieniczne.
1330 - 1400 Obiad (II danie).
1400-1600 Samorzutna aktywność dzieci i zabawy ogólnorozwojowe: wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela /praca z małą grupą dzieci/; omówienie wydarzeń dnia. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Kontakty indywidualne z rodzicami. Czynności opiekuńcze. Rozchodzenie się dzieci do domu.
DZIECI 5- 6 LETNIE
600– 800 Schodzenie się dzieci do przedszkola: czynności opiekuńcze i organizacyjne; zabawy dowolne służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Ćwiczenia ogólnorozwojowe: wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela /praca z małą grupą dzieci/; zabawy integracyjne.
800 – 820 Ćwiczenia ortofoniczne, ćwiczenia poranne.
820 – 830 Przygotowanie do śniadania: czynności porządkowe, zabiegi higieniczne oraz czynności samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania.
830 – 850 Śniadanie: wdrażanie zasad kulturalnego spożywania posiłków oraz poznawanie wartości zdrowego odżywiania.
850 – 950 Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć programowych: realizacja zadań wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego, obejmującego realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego;zabawa ruchowa lub muzyczno-ruchowa.
950 – 1050 Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego. W razie niepogody zajęcia i zabawy w sali.
1050 – 1100 Przygotowanie do obiadu (zupa): zabiegi higieniczne i czynności samoobsługowe.
1100 – 1130 Obiad (zupa).
1130 – 1145 Odpoczynek poobiedni: słuchanie bajek, zabawy i ćwiczenia relaksacyjne.
1145 – 1230 Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć programowych: realizacja zadań wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego, obejmującego realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
1230 – 1315 Zabawy dowolne dzieci oraz organizowane przy niewielkim udziale nauczyciela. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela /praca z małą grupą dzieci/. Zabawy na świeżym powietrzu;zabawy ruchowe lub muzyczno-ruchowe.
1315 - 1330 Przygotowanie do obiadu (II danie): czynności samoobsługowe, zabawa ruchowa, zabiegi higieniczne.
1330 - 1400 Obiad (II danie).
1400 - 1600 Samorzutna aktywność dzieci i zabawy ogólnorozwojowe: wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela /praca z małą grupą dzieci/; omówienie wydarzeń dnia. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Kontakty indywidualne z rodzicami. Czynności opiekuńcze. Rozchodzenie się dzieci do domu.